Vilka är Online?

Medlemmar: 1

Gäster: 35
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. (1 läser) (1) Gäst
S.US
Guldmedlem
graphgraph
Medlem Offline Klicka här för att se användarens profil
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-20 | 18:19  
Jag är också intresserad av att beställa tagsen !!
men vill veta priset först

Logga in för att svara.
Eldshestra
Silvermedlem
graphgraph
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-20 | 19:12  
jag med

Logga in för att svara.
AnneMon
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-20 | 19:38  
Jag är också ev intresserad av att beställa tags, men priset spelar förstås en stor roll.

Logga in för att svara.
queenofnorway
Platinamedlem
graphgraph
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-20 | 20:02  
Hej alla!

Ni skulle bara veta hur många som har hört av sig nu om tagsen, puh Jag har svarat en del av er. Men kör lite vad som gäller här:
Jag kan inte säga ett pris i nuläget. Min kontakt i Kina vill veta ungefär hur många tags det handlar om (totalt från alla)och sen göra ett bra pris åt oss. Dvs en intressanmälan som ni kan lämna till mig med antal, sen får man bestämma vilka tags man vill ha (se mina kort) och skrivstil t ex arial. Sen räknar dom ut ett pris och jag återkommer med detta och sen kan man beställa. Seiöst och 2-3 veckors leveranstid. Jag är supernöjd. Jag kunde ju släppa tråden, men vet ju att ni alla som gör smycken vill ha supersnygga tags därför gör jag detta. Har även spånat lite runt via min kontakt om pärlor och stenar. Så kanske man kan få ihop nåt bra där med. Tveka inte. Trevlig helg till era alla.

Logga in för att svara.
Nicamo
Platinamedlem
graphgraph
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-20 | 21:18  
Hej!
Ytterligare en intresserad! Mängd beroende på pris

Logga in för att svara.
AnkiC
Nykomling
graphgraph
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-20 | 21:42  
Hej! Det var väldigt intressant med det du skrev om tags från Kina, var beställer man de ifrån, kan du skicka bild på hur de ser ut. Jag har försökt hitta någon som gör tags men inte lyckats hoppas få svar snart.

Logga in för att svara.
Jablonex
Nykomling
graphgraph
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-20 | 21:55  
Är också nyfiken, finns det bild och vad kostar de?

Annars får du gärna ge levarantören så fler får möjlighet...

Logga in för att svara.
Kaja
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-21 | 08:36  
Hej
Det är fina tags du har hittat. Jag är också intresserad av att köpa.
Kaja

Logga in för att svara.
IdaE
Silvermedlem
graphgraph
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-21 | 11:25  
Hej!

Jag skulle också vara intresserad men det beror ju också på priset. 500-700 stycken skulle jag vilja ha.

Ormkedja
  Logga in för att svara.
queenofnorway
Platinamedlem
graphgraph
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-21 | 11:54  
Jämförelse Teardevil om man köper 1000st där så kostar det 9845:-, och då är ju styckepriset 9,85. Kommer du under det? Denna frågan fick jag och svaret kan vara intr för er alla. Svar JA. Jag hamnade på ca 6000:- Totalt för 1000 stycken. MEN där var det även inkl frakt, tull oc moms införselsavgift. Dessa 3 avgifter blir billigare om man beställer många. Fick frågan om jag vill lämna ut leverantören. Egentligen inte efter som jag ser på detta som en affärsidè och jag håller på att ska öppna en hemsida med mina smycken och tänkte ta med även detta. Detta är en kontakt som jag har hittat och bearbetat så med all respekt så hoppas jag att ni förstår att jag "håller" på detta. Så detta med att jag ber om intressanmälan är för att vi skall kunde pressa priset. Trevlig söndag på er.

Logga in för att svara.
PÄRLFÖRRÅDET
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-21 | 20:13  
Vill gärna vara med, om priserna blir så pass bra som ovan. Kan du maila bilder till mig också??????
Förstår att du inte vill avslöja din kontakt.Det skulle inte jag ha gjort!

www.parlforradet.se är min butik.
  Logga in för att svara.
oddi
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Paket från Kina kommit!!!! med mina smyckestags. 2008-09-21 | 22:14  
Hej alla glada pärlare!

Självklart tycker jag att det är jättekul att du lyckats hitta en bra och trygg leverantör av brickorna! Jag tycker dock att priset var sky högt. För det är väl inte så att det är äkta silver eller?

Som alla säkert vet så hade vi stora problem med leveransen från Kina. Det slutade faktiskt med att vi blev riktigt lurade. Mest om leveranstider men också på ganska mycket pengar. Nu har vi försökt gottgöra alla berörda men pengar tillbaks, tillgodo och en riktigt bra rabatt.

Nu har vi hittat en ny leverantör och vi väntar på att kinesiska myndigheter skall godkänna produktionen. Det är en ny regel som Kina infört att alla gjuterier måste ha certifikat för att få gjuta på beställning.

Men för dom som fortfarande har förtroende för oss så kommer det inom kort finnas möjlighet att beställa 200 tags för 499.- eller 500 tags för 1000.- Sen tycker jag att för den ringa summan så får man mycket "bil" för pengarna.
Vi kommer som en extra garanti inte låta någon betala i förskott utan endast mot faktura som följer med vid leveransen samt ha en leverans garanti.

Logga in för att svara.