Hej alla glada pärlare!
Självklart tycker jag att det är jättekul att du lyckats hitta en bra och trygg leverantör av brickorna! Jag tycker dock att priset var sky högt. För det är väl inte så att det är äkta silver eller?
Som alla säkert vet så hade vi stora problem med leveransen från Kina. Det slutade faktiskt med att vi blev riktigt lurade. Mest om leveranstider men också på ganska mycket pengar. Nu har vi försökt gottgöra alla berörda men pengar tillbaks, tillgodo och en riktigt bra rabatt.
Nu har vi hittat en ny leverantör och vi väntar på att kinesiska myndigheter skall godkänna produktionen. Det är en ny regel som Kina infört att alla gjuterier måste ha certifikat för att få gjuta på beställning.
Men för dom som fortfarande har förtroende för oss så kommer det inom kort finnas möjlighet att beställa 200 tags för 499.- eller 500 tags för 1000.- Sen tycker jag att för den ringa summan så får man mycket "bil" för pengarna.
Vi kommer som en extra garanti inte låta någon betala i förskott utan endast mot faktura som följer med vid leveransen samt ha en leverans garanti.