Tycker det börjar bli mycket sk*t snack om Pärlguiden.
Följande går att läsa om Bluebuck om man klickade på länken i webmastersvar under forumet "ryktet går" (http://www.parlguiden.se/forum/ovrigt/ryktet-gar/view-3.html)
"
Bluebuck AB, där Thomas är delägare har sedan dess tagit över verksamheten och sidan har vuxit stadigt månad för månad med många nya aktiva medlemmar.
Oberoende
En förutsättning för att en community ska bli omtyckt är att den är oberoende. Eftersom Thomas fru driver en egen pärlbutik, så vill vi understyka att hennes pärlbutik inte får några fördelar. Det bestämdes redan från start att hennes företag inte skulle delta aktivt i communityn. Detta för att understryka vårt oberoende. Hennes företag får självklart göra reklam som alla andra butiker på Pärlguiden, men får inga bättre priser eller några andra ”dealer” än andra företag. Vi lägger in alla pärlbutiker som är intresserade i vårt butiksregister kostnadsfritt och de har sedan samma möjligheter till exponering på Pärlguiden. Om du har en pärlbutik och inte redan syns på Pärlguiden, så kontaktar du oss här."
Så länge det inte märks att Thomas fru får fördelar så tycker jag vi ska låta det vara. Jag tycker att Pärlguiden är en bra sida för oss som älskar att pärla och "träffas", får idéer, tips m.m över nätet.
Det är ju tack vare Thomas fru vi har denna förträffliga sida.
Förresten så vill jag också informera om att Pärltorget är väldigt trevliga att handla av.
Klarar man inte av att dom är gifta m. varandra får man väl låta bli att vara på denna förträffliga sida och låta bli att handla från Pärltorget.
Det är vad jag tycker i alla fall!