Ja jag tänkte säga det, självklart är pappret kanske billigt, men varje färgpatron kostar en hel del och det blir lite i längden, så jag är nästan säker på att Vistaprint blir billigare, och framför allt mindre jobb eftersom du sen måste dela på alla visitkort om du skriver ut dem själv.
Vistaprint är toppen! Jag har färg (inte egen bild då jag hittade en mall jag gillade), tryck på baksidan, ej deras logga. Beställde idag, 42 öre/st! Egengjort i all ära, men papper + toner + min tid kommer inte under 42 öre/st!
De kommer ständigt med erbjudanden, så registrera dig och vänta lite, så kommer det ett erbjudande inom några dagar, max en vecka.
Haha nu låter det som att jag bara tycker att alla ska göra visitkort själva, men så är det inte. Tycker det är super att vistaprint finns. Ville bara påpeka att just mina visitkort kostar så lite eftersom jag bara har svart färg och billigt papper. Jag har olika färger på papperet istället för på texten och det funkar bra för mig. Har också en fotoskärare att klippa ut med så det blir rakt och snyggt. Utan allt detta skulle jag föredra att beställa, men ville bara ge ett alternativ till det om man vill ha extra personligt
jag beställda mina från vistaprint. jag gjorde en egen bild för att korten skulle matcha hemsidan och laddade upp, kommer ej ihåg vad det kostade men det var billigt och prisvärt! försökte få in en bild på visitkortet men lyckades inte få till det...
JuliaSmycken skrev: Ja, det är ett bra pris med 29 kr plus frakt. Att skriva ut själv kan ju dock variera ganska mycket. Som i mitt fall, om man använder billigt papper kostar det inte alls mycket, men har man fint lite dyrare papper kan vistaprint vara ett billigare alternativ.
Det är ju inte pappret som kostar pengar utan bläcket...