Millan, jag förstår det mer än väl, det är för dj... att det inte ska gå att få rätsida på sånt här. Rektorer och lärare verkar inte riktigt våga ta itu med det som händer runt en del elever, det är likadant i "vår" skola. Hoppas nu att det blir rätsida på eländet, att lärarnas krafttag funkar, så att din dotter får känna gemenskap med sin klass, att även hennes telefon ringer och att hela familjen kan känna sig lugna och trygga med hennes skolgång.
emmchen skrev: Dessutom är jag lite sur för att andra pärlbutiker inte svara på mail så ofta som jag tycker att man borde (jag kanske är skadad som kollar mailen ca 5 gånger om dagen?). Men när det gått två dagar utan svar får jag lite lätt frispel :P
Inte kul när man känner sig sur men visst finns det sådana dagar.
Om vi som har pärlbutiker inte svarar på mail trots att det gått flera dagar skulle jag nog rekommendera dig att ringa. Risken finns ju att mailet fastnat i någon skräppostinställning eller försvunnit i cyber innan det kommit fram.
Välkommen till Caraga - butiken med stort sortiment av smyckestillbehör, smyckesdisplayer och färdiga smycken. Här hittar du även mycket förpackningsmaterial och storpack. www.caraga.se/butik Klicka gärna på GILLA-knappen när du besöker vår Facebooksida!
Fru_Pärla skrev: Millan, jag förstår det mer än väl, det är för dj... att det inte ska gå att få rätsida på sånt här. Rektorer och lärare verkar inte riktigt våga ta itu med det som händer runt en del elever, det är likadant i "vår" skola. Hoppas nu att det blir rätsida på eländet, att lärarnas krafttag funkar, så att din dotter får känna gemenskap med sin klass, att även hennes telefon ringer och att hela familjen kan känna sig lugna och trygga med hennes skolgång.
Nu måste jag oxå få gnälla av mej lite... Sitter hemma med en 4åring som har gipsat ben. Efter 2 tur till sjukhus där första röntgenbilderna inte visade något men efter ett dygn med ingen sömn mycke tårar och en liten kille som fortf inte kunde gå så vart de en heldag och kväll på sjuhus med nya bilder där nu dom hittade en spricka strax under knäet. Suck.. och jag som försökte få honom att gå på de benet eftersom de inte skulle vara någon skada.. stakarn.. Dåligt samvete har jag sen blir jag så trött på sjukvården.. Men de är alltid skönt att få gnälla av sig lite!
Jag är inte så sur,snarare lite less. Less på att vara gravid och det är ca 2 månader kvar. Jag vill vara mig själv och inte behöva stånka som ett djur bara jag ska sätta på mig strumpor. Jag vill att ungen ska komma ut! ( inom rimlig tid såklart)