Vilka är Online?

Medlemmar: 4

Gäster: 24
Sv:Surtråden (1 läser) (1) Gäst
DragonSpice
Diamantmedlem
graphgraph
Medlem Offline Klicka här för att se användarens profil
Sv:Surtråden 2009-02-12 | 14:25  
Ledsen =´(
Mitt smyckespaket (värde ca850som jag har väntat på i en vecka nu verkar ha kommit bort..vore jättehemskt om man aldrig fick paketet!
Har det hänt ngn annan? Kan man göra ngt?

Logga in för att svara.
WaphSmycken
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Surtråden 2009-02-12 | 15:08  
Det har ju skrivits en del om paket som försvunnit.. och är så tråkigt. Men det kan dyka upp,har ju hänt förut
Men det kanske inte hjälper ju inte just nu när du saknar den o känner sig ledsen...
Men du ska vända dig till säljaren och fråga när & om den har skickats.Vem vet, denna kanske har glömt
Har säljaren skickat och tiden går så har säljaren ansvaret för paketet tills du mottagit den.

Din Halvädelstensbutik på nätet med stora variationsmöjligheter
http://www.waphsmycken.se/index.php?main_page=index&cPath=259_17
  Logga in för att svara.
littlemissblack
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Surtråden 2009-02-12 | 15:43  
DragonSpice skrev:
Ledsen =´(
Mitt smyckespaket (värde ca850:-)som jag har väntat på i en vecka nu verkar ha kommit bort..vore jättehemskt om man aldrig fick paketet!
Har det hänt ngn annan? Kan man göra ngt?

Jag väntade på ett paket som jag vet hade blivit skickat ett visst datum. När det inte dykt upp efter en vecka så kontaktade jag hon som har butiken och sa att det inte kommit än. Hon sa att hon naturligtvis skulle skicka ett nytt till mig. Men nu när vi båda var medvetna om situationen så tyckte jag att vi kunde vänta ett tag till och se om det dök upp för det var inget i paketet som det var bråttom med. Efter en vecka till (alltså totalt två veckor) damp paketet ner i brevlådan. Man undrar ju lite var paketet har varit någonstans i dessa två veckor?
Jag tycker att du ska kontakta säljaren och tala om att ditt paket inte dykt upp...

Kika in hos mig! www.littlemissblack.se
  Logga in för att svara.
DragonSpice
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Surtråden 2009-02-12 | 16:52  
Era inlägg ger mig lite hopp iaf jag hörde mig för och vet att det är skickat för en vecka sen så jag kan vänta och se en vecka till..låång väntan.

Logga in för att svara.
adesign
Platinamedlem
graphgraph
Sv:Surtråden 2009-02-12 | 17:54  
Kolla även med dem om de har skickat med ett kollinummer. Då går det ju att spåra på Postens hemsida

Logga in för att svara.
littlemissblack
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Surtråden 2009-02-12 | 18:36  
Vet inte hur stort paketet är men du hade ju handlat för ganska mycket pengar så det kanske är så stort att det inte går ner i brevinkastet (om du bor i lägenhet). Då skickar ju posten en avi så du får hämta ut det och där kan det ju också strula. Så det du kan göra är ju att ringa ditt lokala postkontor och förklara att du väntar på ett paket som borde ha kommit, då kanske de kan kolla så de inte har missat att skicka en avi eller så...

Kika in hos mig! www.littlemissblack.se
  Logga in för att svara.
DragonSpice
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Surtråden 2009-02-12 | 20:51  
Det skall jag ta och göra imorgon. Tack för tips.

Logga in för att svara.
Nillane
Platinamedlem
graphgraph
Sv:Surtråden 2009-02-19 | 08:37  
Jag är så ledsen för att min 9 månaders bebis har magsjuka! Allt som kommer in kommer ut lika snabbt!
Jag vill ju att hon ska må bäst.....

Logga in för att svara.
DragonSpice
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Surtråden 2009-02-19 | 09:16  
Åh stackars liiiten, min bebis är oxå 9 månader.
Hoppas att hon piggnar till under dagen/kvällen..eloge till dig som tar hand om sjuklingen, sånt tar all tid..*krama*

Logga in för att svara.
xea78
Silvermedlem
graphgraph
Sv:Surtråden 2009-02-20 | 11:38  
Nillane skrev:
Jag är sur för att jag inte vågade gå till Stickspåret igår och att jag lufsar runt i mina randiga tröjor som jag hade när jag var gravid.
*mutter*

Nillane: Jag tycket verkligen att du skall våga gå till Stickspåret! Jag har haft kontakt en hel del med tjejerna där, i ett annat ärende, och de är urgulliga!! De kommer att vara vänliga och ta emot dig väl, det är jag övertygad om!
Så, släng av dig din randiga tröja & ta på dig nåt annat och kom iväg till Stickspåret
//Xea78

Logga in för att svara.
Nillane
Platinamedlem
graphgraph
Sv:Surtråden 2009-02-20 | 14:19  
xea78 skrev:
Nillane skrev:
Jag är sur för att jag inte vågade gå till Stickspåret igår och att jag lufsar runt i mina randiga tröjor som jag hade när jag var gravid.
*mutter*

Nillane: Jag tycket verkligen att du skall våga gå till Stickspåret! Jag har haft kontakt en hel del med tjejerna där, i ett annat ärende, och de är urgulliga!! De kommer att vara vänliga och ta emot dig väl, det är jag övertygad om!
Så, släng av dig din randiga tröja & ta på dig nåt annat och kom iväg till Stickspåret :laugh:
//Xea78

Jag får ta mig i kragen och gå dit efter min tripp till Kiruna...*tack för pepping*!!!!!

Logga in för att svara.
bellan
Guldmedlem
graphgraph
Sv:Surtråden 2009-03-18 | 16:15  
I 5 dagar har jag nu varit mer eller mindre sur ! Man kan nog säga att jag är Foto-negativ!!!!
Har försökt hitta på och fixa bakgrunder, "upphängningsanordningar" och arrangemang för att ta kort, det går inte så himla bra... Jag har varit in o läst tips o trix ang. fotografering på olika ställen, och försöker tänka på det när jag fotar. Ändå blir det inte så bra. De flesta är bara att radera snabbare än blixten. Grrr. Provat på olika ställen i huset, med olika bakgrunder, olika inställningar på kameran, dagsljus med eller utan "tilläggslampor", svart eller vit bakgrund mm mm. Kanske bara en sak kvar att göra - byta till bättre kamera..... (eller - hemska tanke - byta till bättre fotograf...)
Sådärja, nu känns det lite bättre.

Kram Anki

Logga in för att svara.