Vilka är Online?

Medlemmar: 1

Gäster: 25
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN (1 läser) (1) Gäst
Signe
Diamantmedlem
graphgraph
Medlem Offline Klicka här för att se användarens profil
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-01 | 11:38  
KKristina skrev:
Jag är så glad att jag har så många vänner som stöttar mig och min familj nu när jag fått veta att jag fått tillbaka min bröstcancer. Vänner i nödens stund är värt allt och deras omtanke hjälper mig att orka.Så skiner solen och det är så vackert i naturen Jag är så glad för min trädgård och jag har fått ner nästan alla mina plantor i jorden och det är sån läkedom att få pyssla om dom och det blir spännande se hur de klarat sig nu när jag ska in på lasarettet.

Sänder dej stärkande kramar i massor!!!

Logga in för att svara.
smyckestillbehor.se
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-06 | 15:04  
Trött och nöjd efter en marknadshelg
Har ni som säljer på marknader och i butiker märkt en förändring sedan förra årets sommar? Jag tycker personligen att folk verkar hålla litet hårdare i sina pengar nu. Vad tycker ni? Kan det vara lågkonjunkturen som märks?

Logga in för att svara.
WaphSmycken
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-21 | 00:41  
Glad för att jag äntligen fått ett Hb färdigt
av massa sågade ringar utan att att ge upp då jag "råka"
tänka att Nu får jag inte
tappa HB eller skålen m ringar
då jag satt
på varandan och tillverka...

Och vad händer .... Trots att jag Vet att det
enda ordet hjärnan inte uppfattar är ordet
Inte.. så tänker ja så ändå.. Och själv
klart åker nästan allt ner och försvinner
under varandagolvets springor.. Och ja får
börja från början med att såga.

Men nu e ja glad, det blev ett i varje fall

Kan ju tillägga att jag aldrig haft ner en skål då jag suttit inne..
så vist var de tokigt att tänka så...

Senast ändrat: 2009-07-21 | 00:48 av WaphSmycken.

Din Halvädelstensbutik på nätet med stora variationsmöjligheter
http://www.waphsmycken.se/index.php?main_page=index&cPath=259_17
  Logga in för att svara.
Fru_Pärla
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-21 | 09:02  
Underbart, idag lyckades jag sova till 8.45 utan att bli väckt av någon katt

Senast ändrat: 2009-07-21 | 09:04 av Fru_Pärla.

Fru Pärla - www.fruparla.se - en kreativ upplevelse
Tryck gärna på gillaknappen i Fru Pärlas Facebookgrupp!
  Logga in för att svara.
WaphSmycken
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-21 | 13:10  
Fru_Pärla den var bra och Jag har humor
hade själv inte kunnat låta bli där

Är glad över att vi fått sparv familjen att växa till sig igen, såg inte bra ut i slutet av förra sommaren då sparvhöken var här o snodde våra små vänner utanför o vi gjorde allt för att försöka stoppa han

Men nu e dom ett gäng som kommer på dagliga besök och tama så in i bomben. Men kanske gjort sig lite för hemtama då dom till o med går in i pappegojburen som har en öppning ner till på 10cm när ja såg detta blev ja ju lite förskräckt men tog de lugnt o de kila ut igen.
helt otroligt att mina bara satt o kika ner medans de vilda satt o åt av det som ramlat ner på backen. men vill ju förstårs inte ha dem tillsammans.

Djur har en stor förmåga att få mig att bli glad och helt fasinerad över hur goa o underbara dom är.

Logga in för att svara.
anitaw
Platinamedlem
graphgraph
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-24 | 19:08  
Puuh! Jag ar glad att jag mar bra igen o att den har historien ar over..(forhoppningsvis) I 2 veckor har jag haft tandvark (eller antagligen vark i nerver i ansiktet pga tander) For att gora en lang historia kort sa har det varit ett rent h...e, men nu kanns det battre o jag kan ata igen. Har nu en tallrik med skink/ost crepes bredvid mig har i butiken (bestallda fr pizzerian intill mig) o jag bara vantar att de ska kallna lite o sen ska jag njuta!

Logga in för att svara.
liha1111
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-24 | 20:36  
anitaw skrev:
Puuh! Jag ar glad att jag mar bra igen o att den har historien ar over..(forhoppningsvis) I 2 veckor har jag haft tandvark (eller antagligen vark i nerver i ansiktet pga tander) For att gora en lang historia kort sa har det varit ett rent h...e, men nu kanns det battre o jag kan ata igen. Har nu en tallrik med skink/ost crepes bredvid mig har i butiken (bestallda fr pizzerian intill mig) o jag bara vantar att de ska kallna lite o sen ska jag njuta!

vad skönt, det är aldrig kul att ha ont i tänderna..
hur har ni det på kreta??
jag, syrran och mamma åker den 20 augusti till hotell theo i Agia Marina.
du kan väl skicka ett PM till mig om din butiks adress så kanske vi kommer förbi..

lisa

Logga in för att svara.
WaphSmycken
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-24 | 23:14  
Nästan ny hemkommen från en trevlig och givande marknad. Så trevliga knallar och helt plötslig så stod jag även och sålde BH BAND

En knalle lite längre ned kom förbi, och tyckte hennes BH band skulle sälja bättre hos mig (hon sålde kläder).
JA vist tyckte jag & självklart hjälper jag till.

Ett par tog jag med mig hem för att ha imorgon på samma marknad för o visa hur snygga dom var på

Men tänkte då ja kom hem till min stad att jag svänger in o tar nr. till underkladesbutiken och ringer henne i morgon.. och vem kommer gående på trotoaren över kl 22 på kvällen då vi kommer in i stan JO BUTIKSÄGAREN !!!

På med tutan och backa bilen, ropa på henne upp m banden ur väskan OCH JAG HAR SÅLT HELA GRANNKNALLEN LAGER AV BH BAND

Snacka om att hon kommer bli glad i morgon då jag kommer med dessa nyheter och ger henne nr. till en glad köpare

Med andra ord en riktigt bra dag har et varit och imorgon bitti bär det av igen till massa trevliga knallar och besökare.

Senast ändrat: 2009-07-24 | 23:15 av WaphSmycken.

Logga in för att svara.
GretA
Guldmedlem
graphgraph
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-24 | 23:40  
Jag är glad för jag har varit på hantverksmässan i Båstad idag. Det var mycket smycke, både som man vill ha och inte ha. Mina favoriter hittar ni här. Dom gör smycken av gamla porslins-serviser.
www.kila.nu

Lite snål som man är och tanken att det skulle jag kunna göra själv så köpte jag inget av dom. Ska testa lite själv.

Nä istället köpte jag ett tovat sittskydd och orkideehållare av metall. Supernöjd och full av ideér.

Logga in för att svara.
AnneMon
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-25 | 10:38  
Jag är så glad för att det har blivit en spricka i de grå hemska molnen och jag ser lite,lite blå himmel. Jippi, solen kanske orkar komma fram!

Logga in för att svara.
Ester
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-25 | 11:40  
Jag är så glad över alla blåbär!!!

3 liter har jag plockat i veckan vid (en liter per timme). Frysit in 2 och gjort paj på en, pajen är slut sedan länge!!!

Tur att skogen är bra och ger oss gratis gott!

PÄRLTRÄFF - ostgotaparlan.blogg.se

smyckeria.blogg.se - här visar jag mina alster
  Logga in för att svara.
Annelie72
Guldmedlem
graphgraph
Sv:POSITIIIIIIIIVA TRÅDEN 2009-07-25 | 23:26  
Håller med dig Ester, visst blir man glad av skogens "skatter". Var på landet förra helgen och plockade en hel del blåbär och även kantareller. Då kände jag mig rik! När vi kom hem skulle det förstås rensas... men det var det värt! En del av blåbären ska bli blåbärslikör, ska bli spännande att se hur den blir.

Oj, det här blir viss lååångt... men det jag egentligen tänkte skriva om var att jag är så glad för min kompis skull, hon är gravid efter att hon och hennes sambo har försökt jättelänge och gått igenom flera jobbiga hormonbehandlingar mm. Och jag är (ska bli) barnets gudmor. Idag berättade hon att hon har känt bebisen sparka för första gången! Hon var ett stort stöd för mig under min egen graviditet som inte alls var den lyckliga tid den borde ha varit, utan tvärtom den värsta perioden i mitt liv. Nu hoppas jag att jag kan vara någon sorts stöd för henne då hon redan har en hel del krämpor och besvär av sin graviditet.

Var det någon som orkade läsa hela min uppsats??

Senast ändrat: 2009-07-25 | 23:28 av Annelie72.
  Logga in för att svara.