Silvergrejs: Tema är husdjur. Inspireras av dina fyrfota familjemedlemmar, bevingade kompisar, lekfulla akvariefiskar eller skygga dammråttor, eller av ett djur du skulle vilja ha.
Hoppas ni får inspiration till tävlingarna nu. Alla bidrag ska tillverkas på plats på lördag. Ha det gott så ses vi då! Kram Ulrika/arrangör
Jag har packat ner massor av pärlor som jag inte längre tycker om till att säljas imorgon om någon av er är intresserad. Dessutom har jag med band och spets att sälja.
Hej på er alla som var med igår (är ni lika trötta idag som jag är??)! Jag vill passa på att tacka för en riktigt trevlig dag! Och ett extra varmt tack + kram till Ulrika som ordnat denna härliga träff. Ser redan fram emot nästa gång jag kan vara med!
Jag nu laddar vi återigen inför vårens alla träffar!
För min del: ev 27:e mars i Västerås ev 29 mars i Örebro 24-25 april på Lidingö Facett 8 maj Linköping - ÖstgötaPärlan - anmäl er vet ja! 29 maj Örebro
Instämmer med de övriga tack för en otroligt underbar dag även om jag personligen tog en kort dag denna gång... Det är alltid lite roligt och inspirerande att träffa er andra och jag ser fram emot nästa träff jag kan vara med på!
Ulrika du är solen som skiner på min i övrigt gråa vardag...