Vilka är Online?

Medlemmar: 1

Gäster: 21
Sv:Nu kan du rösta! (1 läser) (1) Gäst
LeeAnne
Guldmedlem
graphgraph
Medlem Offline Klicka här för att se användarens profil
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-14 | 21:11  
pärlfantast skrev:
Nu har jag röstat i höstens viktigaste val :lol:

Logga in för att svara.
PearlDream
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-14 | 21:54  
33 st har redan röstat

Logga in för att svara.
Pyttisens mamma
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-14 | 22:01  
LeeAnne skrev:
Pyttisens mamma skrev:

Nu har jag också gjort min plikt och röstat...

Ja, visst är det väl så, att alla vi som deltagit bör delta i röstningen? Jag kan inte se det i reglerna.
Nåväl, efter mycken vånda har jag nu lagt mina röster också.

Jag tror inte att det står i några regler, men det är ju roligast om så många som möjligt röstar!

Logga in för att svara.
annah
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-14 | 22:23  
Pyttisens mamma skrev:
LeeAnne skrev:
Pyttisens mamma skrev:

Nu har jag också gjort min plikt och röstat...

Ja, visst är det väl så, att alla vi som deltagit bör delta i röstningen? Jag kan inte se det i reglerna.
Nåväl, efter mycken vånda har jag nu lagt mina röster också.

Jag tror inte att det står i några regler, men det är ju roligast om så många som möjligt röstar! :)

Håller med, ju fler röster ju roligare och troligen mer "rättvist" eller hur man ska säga...
Svårt var det att välja men jag gjorde lidandet kort och röstade redan igår

Seriously addicted to pearls
  Logga in för att svara.
Fatima E
Platinamedlem
graphgraph
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-15 | 07:56  
LeeAnne skrev:
pärlfantast skrev:
Nu har jag röstat i höstens viktigaste val :lol:
:laugh: :laugh: :laugh:

Instämmer

Logga in för att svara.
mimmie
Platinamedlem
graphgraph
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-15 | 08:21  
Nu har jag röstat, men oj vad svårt det var att välja bara 3.

Logga in för att svara.
Rosiesmycken
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-15 | 10:45  
Jag har problem med hur jag ska tänka. Hur tänkte ni? Röstade på den som passade bäst med temat eller röstade på den man tycker är finast oavsett hur det pasar i färg och form med temat eller röstar på en som ser ut som att det har lagts ner väldigt mycket arbete på eller har någon kompisröstat? Jag känner i och för sig inte till någon irl, så det är inget problem för mig. Finns det något annat att tänka på, jag blir lite yr i mössan här, hjälp mig.

Rose-Marie

Logga in för att svara.
Jewelry by Jannah
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-15 | 11:54  
Zanderella skrev:
Jag har problem med hur jag ska tänka. Hur tänkte ni? Röstade på den som passade bäst med temat eller röstade på den man tycker är finast oavsett hur det pasar i färg och form med temat eller röstar på en som ser ut som att det har lagts ner väldigt mycket arbete på eller har någon kompisröstat? Jag känner i och för sig inte till någon irl, så det är inget problem för mig. Finns det något annat att tänka på, jag blir lite yr i mössan här, hjälp mig.

Rose-Marie

Jag valde efter en blandning utav de som passar på temat (som iof är en individuell tolkning )och de som jag fann vara fina, vilket blev MÅNGA! Sedan valde jag de 3 jag själv helst skulle bära

Min smyckesbutik www.jannah.se

**Hette förrut Beadpassion**
  Logga in för att svara.
beadworkbyh
Silvermedlem
graphgraph
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-15 | 16:32  
Ja, det var verkligen svårt att välja, så många fina saker! Jag hade lite tid över igår, så jag valde ut tre favoriter och röstade

Tack till alla som har varit en del av denna tävling, det har varit (och är) riktigt kul!!

Helena, Malmö
beadworkbyh.wordpress.com
  Logga in för att svara.
LeeAnne
Guldmedlem
graphgraph
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-15 | 17:11  
Zanderella skrev:

Rose-Marie

Jag kan tycka att temat är det viktigaste! För varför har vi annars en tävlingsbild??
Sedan önskar jag att man kan vara så ärlig att man röstar efter vad man tycker är bäst oavsett om det är en kompis eller ej.

Logga in för att svara.
ChiliDesign
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-15 | 21:22  
Tycker också det var o är jättesvårt att rösta. Speciellt då de var så otroligt många fina bidrag med!

Jag gick på tolkningen av bilden och det rent estetiska, som tilltalade mig. Först valede jag ut ett gäng och valde därifrån ut tre stycken.

Sedan råkade sig det att någon bestod av ganska få antal pärlor o delar och någon bestod av många delar. Det var inte medvetet val, även om det blev så.

Det var ungefär så jag tänkte i denna tävling

Logga in för att svara.
Rosiesmycken
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:Nu kan du rösta! 2010-09-16 | 01:00  
Tack för svaren, nu ska jag ta mig en sista titt och få röstandet gjort. Jag satt hemma vid köksbordet med familjen också säger jag tankfullt "jag vet inte vad jag ska rösta på". Min äldsta, 18 åriga dotter svarar: "men mamma jag trodde att du hade bestämt dig och röstar som du alltid brukar". Va, nä inte det valet. Hrmfr kom det från mannen. Jag instämmer med en tidigare talare i den här tråden: höstens viktigaste val

Logga in för att svara.