Det är självklart att det skett ett missförstånd, jag har aldrig hävdat något annat!
MEN... Jag säger det ännu en gång: Jag skickade flera mejl men fick endast
ett besvarat och när det väl gällde, ja DÅ fick jag svar. Även om mejlen nu hamnade i skräpposten (vilket ju är ganska märkligt att bara de mejlen med kvitton hamnat där), så bör en seriös företagare veta bättre och då & då kolla igenom sin skräppost. Särskilt när man vet att mejl KAN hamna där. Vad man däremot INTE bör göra är att påstå att kunden "vägrar visa kvitto", för jag har visat 3 kvitton vid 3 olika tillfällen.
Sedan har jag alla våra konversationer sparade i form av dokument, meddelandehistorik från msn och mejl. Det här är alltså inte att smutskasta någon, det här är att sätta ned foten och säga
"Det här är inte rätt och det måste göras något åt!". Det är jättebra att vissa har fått ett bra bemötande, jag önskar att alla hade fått det, men nu fick jag inte det och jag är ju absolut inte den enda.
Förhoppningsvis ser Annika över sitt företag och tar åsikterna här som konstruktiv kritik, det gynnar ju både henne och oss

Jag tror föga att någon här VILL tycka illa om frökenenvis.se bara för att!