Jag har stått enheldel på både ute o innemarknader. Nu har jag förmånen att känna en marknadsknalle, så jag får låna marknadsställning av honom. Men har man möjlihet och råd, så rekommenderar jag verkligen att man köper ett sånt, för det står nog emot det värsta typen av väder, även sol o värme. Söker man på google, antingen på torgstånd eller marknadsställning, så kan man hitta annonser ex. på blocket, med relativt bra priser.
Innan jag hade tillgång till denna, så använde jag som andra i denna tråd, partytält. Det har jag tyckt varit super.
Jag är inte något proffs på marknader, men har aldrig varit med om att arrangören ordnar med regnskydd, bord etc. på en utomhusmarknad. Däremot ordnar inomhusmarknadsarrangörer ofta bord etc.
Skönt att det löste sig för dig i sista stund,och att det gick bra för dig trots regn, rusk o stormiga vindar, för en sak är klar, regnar det, så sitter folk inne o kuttrar o då kan det vara svårt att få något sålt, och då hjälper nog inte ens världens bästa marknadsställning