Ni kanske ska pröva på att vara i mina kläder, få skit kastad på er så fort ni vill berätta något kul som hänt er.. tror inte ni heller hade suttit här och varit skit glada.
Sedan HAR jag ett sätt att skriva på som kanske uppfattas kort, men sån är jag, orkar inte sitta och skriva tjugo smilisar för att ni ska uppfatta mig på rätt sätt, då är det faktiskt upp till er hur ni tolkar det.
Vet inte hur många gånger jag fått förklara detta, låt mig skriva som jag vill för tusan.
Jag är abslut inte arg på dig allamej. Jag ville bara att du skulle tänka på den ton du använde mot JFR, eftersom du själv tycker att hon borde tänka sig för, just därfär citeringen till "att man inte ska kasta sten i glashus". Jag kände att du anklagade henne för vissa saker, men missade din egen ton i det hela. Det är omöjligt att lägga känslor i en text på det här sättet, därför , som vi många gånger tidigare har diskuterat är på PG, är det viktigt att man tänker sig för när man utrcyker sig och använder tecken osv. Att ex skriva en överksrift med bara stora bokstäver, har fått mig att regarea. Och det ska mycket till att jag lägger mig i diskussioner. Självklart är jag inte arg på dig, jag känner dig inte, utan utgick ifrån denna trådens kommentarer.
Halloj JFR!!! Nu har jag smygläst här på forumet.Och jag anser av vi svenskar hmm.Har lite svårt att glädjas åt andras framgångar. Jag har pysslat med smycken nu i 6 år.Och det är en fantastisk känsla när man lyckas o får beröm för sina saker. jag kan förstå JFR att du vill lufta dina glädjestormar här på forumet.Eftersom vi alla eller flesta av oss sysslar med detta. Så då tror man att alla vill glädjas med en eftersom man pratar samma språk Jag kan säga iallafall att jag gläds jättemycket för den känslan du har. Lycka till med julförsäljningen o hoppas du hinner andas