Emo skrev:
Tack för de uppmuntrande orden.
Hubert har fått en egen avdelning på pärlkonst.se, så hans gamla hemsida uppdateras inte mer.
Alltid lika roligt när någon uppskattar min humor.
Lite svårare att skämta på engelska och tyska, men jag gör så gott jag kan :-)Ang. ENG & Tyska har du helt rätt Tänkande

Dina bilder talar ett tydligt språk o dom kommer att få känsla där även om du känner att du skulle kunnat missat nåt

Varför man blir glad av att se dina verk är väl det att vi har väl någon ggr hållt på med Nabbi pärlor. Men inte i den utstäckningen du lyckats med.
Många får ju tanken på Nabbi som tråkiga underlägg... som man gjorde när man va liten.
JAPP, jag erkänner

tänkte också så INNAN jag såg vad du gjorde.
Men att man inte tänkt på att det går att göra SÅ mkt mer med dessa små pärlor. Bara man tillåter fantasin flöda.
Vet ej om du har,har inte sett någon i varje fall, men något jag fått känslan att det kan va bra att ha är en måtttabell för dem som kanske inte kan beräkna storleken på det du gjort. Kan ju finnas någon som inte varit i kontakt med Nabbi men ändå fasineras av vad du gjort o skulle vilja göra nåt liknande. Eller tänker jag tokigt här