Jag har haft lite problem med mailen på senaste och har inte varit inne på PG sedan allt med JFr och mig, tröttnade och ville inte hamna i mer trubbel. Men Maria, shinystuff.blogg.se, och jag har haft en del kontakt då jag själv råkat ut för JFR som då som sagt köpt upp intensivecravings.se.. så skrev jag fel till Marias sida och vad händer inte då.. jo kommer till JFR.. jag mår ärligt talat illa när jag läser allt i denna tråd.. för Johanna, tro mig, jag har varit i bråk med JFR så j*vla många gånger. Har det inte gällt ett smycke så har det varit en speciell text. Först var jag arg och vi skrev långa diskussioner via mail. Men sedan började hon hota mig hit och dit, och då tog det stopp för mig. Skrev hur dåligt jag mådde och förklarade vad det var hon gjorde mot mig. Tror inte hon brydde sig ett sh*t men ändå.. Jag blir så ledsen, jag har köpt en annan domän, som jag dock inte börjat använda ännu.. men självklart hade jag velat ha MITT NAMN intensivecravings.se.. men den skall hon ha 10.000 kronor för..

men om jag nu skulle börja använda min nya domän, då måste jag köpa upp både .com och diverse andra som liknar denna.. BARA för att hon inte kan låta oss andra va!? det känns helt sjukt, mår verkligen illa. att hon gjort så mot så många av oss, hon förtjänar inte att vara en av oss smyckesmänniskor... tycker det är bra att alla bloggare dragit sig ur sina samarbete med denna hemska människa..