Vilka är Online?

Medlemmar: 2

Gäster: 25
Sv:FÖRST med ear cuffs? HAHA (1 läser) (1) Gäst
<< Första < Föregående 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Nästa > Sista >>
Jojo
Diamantmedlem
graphgraph
Medlem Offline Klicka här för att se användarens profil
Sv:FÖRST med ear cuffs? HAHA 2011-05-11 | 17:54  
Jag skulle faktiskt tycka att det skulle vara riktigt intressant att höra från Jennifer varför hon har agerat som hon har gjort. Hon måste ju ha förstått att det skulle sprida sig i smyckesvärlden?

Logga in för att svara.
ByRough
Platinamedlem
graphgraph
Sv:FÖRST med ear cuffs? HAHA 2011-05-11 | 20:24  
Jag anser inte att JFR (business eller inte) ska få fortsätta att vara en aktör inom branschen och har därmed kvalificerats in på "vår" svartlista! Vilken "lista" fler än vi borde veta om, bloggerskor och återförsäljare.. Eftersom Jag själv inte är påverkad av JFR så är Jag inte den drivande kraften, men någon av ni andra kanske är.. Med hänvisning av mitt tidigare inlägg så har Jag ändrat åsikt, när det handlar om hot om förtal som förekommit så har det gått så pass långt att hon inte skyr några medel och därmed bör det vara någon i denna strid som går med svansen mellan benen och tar lärdom av sitt agerande.. För ärligt, bryr hon sig om vad vi egentligen tycker när hon här i skrivande stund gör business av andras olycka? Här finns kanske inte många mer slantar än värdefulla kontakter att förvärva och det är nog det denna människa vad Jag kan urskilja uppskattar mest av allt...

Logga in för att svara.
ItemsbyJohanna
Guldmedlem
graphgraph
Sv:FÖRST med ear cuffs? HAHA 2011-05-14 | 08:53  
Jag fick information om att J försökt att köpa en annan domän som kan kopplas till min verksamhet, detta efter att jag anmält henne till iis.se! Så nu står jag som ägare av domänen IBJ.se också, och fick betala en större summa pengar (igen!!) för att skydda min verksamhet.

Jag tycker att det är helt sjukt att man ska behöva köpa upp alla domäner runt om sin egen domän för att känna sig säker. Jag vet ingen annan som sköter sin verksamhet på det sätt som J gör, det känns som att hon enbart försöker skapa fiender. Om det är hennes sätt att bedriva en verksamhet på så får hon självklart göra det, dock vet jag inte hur det påverkar henne framöver när/om hon behöver hjälp med något från någon annan "pärlare". För mig har det tåget passerat, jag har inte mottagit en endaste liten ursäkt från J och kommer heller aldrig förlåta henne för var hon utsatt mitt företag för.

Hur går det för er andra som blivit utsatta? Jag vet en tjej som fick ett mail från J där hon försökte "sälja tillbaka" domänen som hon köpt.

Logga in för att svara.
Madeleine
Platinamedlem
graphgraph
Sv:FÖRST med ear cuffs? HAHA 2011-06-01 | 02:42  
Jag har haft lite problem med mailen på senaste och har inte varit inne på PG sedan allt med JFr och mig, tröttnade och ville inte hamna i mer trubbel. Men Maria, shinystuff.blogg.se, och jag har haft en del kontakt då jag själv råkat ut för JFR som då som sagt köpt upp intensivecravings.se.. så skrev jag fel till Marias sida och vad händer inte då.. jo kommer till JFR.. jag mår ärligt talat illa när jag läser allt i denna tråd.. för Johanna, tro mig, jag har varit i bråk med JFR så j*vla många gånger. Har det inte gällt ett smycke så har det varit en speciell text. Först var jag arg och vi skrev långa diskussioner via mail. Men sedan började hon hota mig hit och dit, och då tog det stopp för mig. Skrev hur dåligt jag mådde och förklarade vad det var hon gjorde mot mig. Tror inte hon brydde sig ett sh*t men ändå.. Jag blir så ledsen, jag har köpt en annan domän, som jag dock inte börjat använda ännu.. men självklart hade jag velat ha MITT NAMN intensivecravings.se.. men den skall hon ha 10.000 kronor för.. men om jag nu skulle börja använda min nya domän, då måste jag köpa upp både .com och diverse andra som liknar denna.. BARA för att hon inte kan låta oss andra va!? det känns helt sjukt, mår verkligen illa. att hon gjort så mot så många av oss, hon förtjänar inte att vara en av oss smyckesmänniskor... tycker det är bra att alla bloggare dragit sig ur sina samarbete med denna hemska människa..

Logga in för att svara.
Annica
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:FÖRST med ear cuffs? HAHA 2011-06-01 | 10:32  
fy vilken liten människa hon måste vara som måste utnyttja andras framgång. Känner verkligen med er ang domänerna. Funderar på att köpa upp alla som liknar min sida, men vet inte om jag har råd med det. Tycker det är helt sjukt att man ens ska behöva göra det!!

Ska vi gå ihop och köpa upp alla jfr-sidor Skämt åsido, vi är alla här bättre än så!

Den dagen lär komma, då hon är helt ensam och behöver stöttning av likasinnade. Vem vill då hjälpa henne?

Logga in för att svara.
Cissi_83
Platinamedlem
graphgraph
Sv:FÖRST med ear cuffs? HAHA 2011-06-01 | 13:55  
Annica skrev:
Den dagen lär komma, då hon är helt ensam och behöver stöttning av likasinnade. Vem vill då hjälpa henne?

Ingen! skulle jag tippa på. Skulle kunna tro att hon håller på att bli ordentligt straffad och att hennes försäljning har sjunkit då hon rabatterar ut sina smycken var och varannan dag..

Logga in för att svara.
annjo
Diamantmedlem
graphgraph
Sv:FÖRST med ear cuffs? HAHA 2011-06-01 | 18:01  
Om man dessutom har Kissie som reklampelare kan jag verkligen förstå om kunderna sviker. Men det är ju kul att två "smartskallar" hittat varandra........
Anna

Logga in för att svara.
<< Första < Föregående 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Nästa > Sista >>